13 Nisan 2009 Pazartesi

Siyah Beyaz Grundig TV Araştırması - İlgililer Burada


Siyah Beyaz Grundig marka televizyonunuz varsa artık zenginsiniz. Nasıl mı? İşte internet dünyasında dolaşan Siyah Beyaz Grundig Marka TV bilmecesinin çözümü. Aslında anlatılanlara göre sadece Grundig marka TV’ler için geçerli değil bu. Alman malı GRUNDİG, PHILIPS, DELTA Marka Tahta Kasalı Siyah Beyaz Televizyonlarda da geçerli bu bilmece…


Şimdi elinizdeki TV gerçekten değerli mi bunu öğrenelim. Bu bahsettiğim marka TV ye sahipseniz televizyonu açın ve cep telefonunuzu yanına yaklaştırın. Bazı lambalı Alman malı radyolar, bazı eski körüklü lambalar ve bazı eski dikiş makinaları hatta eski milangazlar da bu teste tabidir ve. Eğer Cep Telefonunuzun sinyalini 0 (sıfır) seviyesine kadar düşürüyorsa evet, elinizdeki televizyon veya bu belirttiğim ev aletleri gerçekten çok değerli. İnanılmayacak gibi ama böyle bir televizyona veya lambalı radyoya veya dikiş makinesine sahipseniz bunun için 40.000 - 50.000 TL hatta 100.000 TL bir fiyat biçebilirsiniz. Peki nedir bu eski model ve telefonun sinyalini kesen televizyonları, ev gereçlerini bu denli kıymetlendiren şey?

Rivayetlere göre bu eski TV’lerin içinde bulunan kırmızı bir cıvanın peşinde bu fiyatları biçen kişiler. İşte bu olayla ilgili birkaç rivayet.

arkadaşlar ciddiyim
yeni duyduğumu sizinle paylaşayım
bu türden televizyonlar dışında grundig marka eski pilli radyolar ın cep telefonlarını bloke ettiği söylüyorlar
hatta bu cihazların şebekeyi sıfırladığı iddiasıda dolaşıyor
dahada ötesi eski tüplü(lambalı)radyoların göz lambalarınada hani flemanları tam ısınıp katotları elektron yaymaya başladığında yeşil ışık yayan lambayada ciddi para teklif ediyorlar
bu göz lambası diye isimlendirilen lambaların içindeki sıvı civamı yada daha özel bir maddemi bu adamlar bu sıvının peşindemidirler

evet bizede bugün haber geldi adam 30 milyar teklif ediyormuş ama babam satmıyor inat adam yaa inat geçen senede geldiler 15 veridler diyor seneye 60 veririm diyor. lambalı alman malı radyo var bizdede çoook eski bişiy duyduğuma göre cep telefonun şebekesini sıfırlıyormuş
ve insana enjekte edildiğinde ömrünü uzatıyormuş gibi 2 tane duydum

eski alman malı lambalı radyo
televizyon ve alman malı gaz lambasında varmış adamlar böyle diyorlar
babamda inat ya satmıyor.

slm arkadaslar lambalı grundıg tv lerde ve yıne bazı lambalı radyolarda cırmızı cıvanın kullanıldıgını soylenıyor bu maddenın kılo gramının 200 300 bın dolar oldugu soylenıyor bu maddeyı 70 lı yıllarda sadece almanlar tv veya radyoların lambalarında kullanıldıgı soylenıyor kırmızı cıva cok tehlıkelı kımyasal bır madde yanı bomba yapımında kullanılıyormus rusyada gectıgımız yıllarda termık santralınınden calındıgı soylenen 3 gr kırmızı cıvayı 300 000 dolara avcılarda satmaya calısırken yakalanmıslar (netten lıntı aksam gazetesı ) ben bulanı gormedım ama bulana ıyı para verıyolarmıs saygılar

Ve Tubitak verilerine göre Kırmızı CIVA hakkında bilgiyi sizlere sunuyorum;

Kırmızı cıva nedir? Ne amaçla nerde kullanılır? Niçin bu kadar değerlidir? Nerede en çok bulunur? (Kaan Güngör)

Eldeki verilere göre, böyle bir kimyasal yok. Varlığına dair söylentiler, 1992 yılında ITAR-TASS adlı Rus haber ajansından kaynaklanan bir habere dayanıyor. Söylentilere göre, cıva tuzları yoğun radyasyona tabi tutulduklarında kırmızıya dönüşüyor ve güçlü bir füzyon bombası yapımı için elverişli bir malzeme haline geliyor. Söylentiler ABD Temsilciler Meclisinin bir alt komisyonunca araştırılmış ve asılsız oldukları sonucuna varılmış. Ancak söz konusu haberin ardından, uluslararası alanda uzunca bir süre, kırmızı cıva satmaya yönelik teklifler dolaşmaya başlamış. Bu tekliflerin bazıları da, Irakın o zamanki yönetim organlarına yapılmış. İleri sürülen örnekler, kırmızı boyalı cıva imiş. Fakat bilindiği kadarıyla, bu dolandırıcılık girişimlerinin hiçbiri başarıya ulaşamamış.

Yorum sizlerin. Konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgiye sahipseniz burada, konuyu araştıranlarla paylaşabilirsiniz.

109 yorum:

  1. Bu siyah beyaz grundig tv içindeki kırmızı cıvanın nükleer bomba yapımında kullanıldığını duydum. Ne derece doğru bilmiyorum ama milyon dolarlar biçiliyormuş bu kırmızı cıvanın kilosuna.

    YanıtlaSil
  2. hiç mantıkli gelmiyo bana o dönemde üretilmişse şimdiki teknolojiyele şuan dahada kolay üretilebilir.okadar değerliydiyse tv ve benzeri şeylerde neden kulanıldi..

    YanıtlaSil
  3. hang salak ınanır

    YanıtlaSil
  4. Kadir İnanır

    YanıtlaSil
  5. gerçekten öyle birşey var.banada sordular varmı diye ama 2000$ veriyorlar.singer dikiş makinesine gerçekten sinyal kesiyor.denedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satmak isterseniz arayın efendim 0553 330 19 71

      Sil
    2. Makinanız duruyormu halen?

      Sil
  6. bende de grundıg marka televizyon var alıcısı varsa bu numaradan ulasabılırsınız 0554 932 03 89

    YanıtlaSil
  7. elimde kırmızı civa var almak isteyen bana bu numaradan ulaşsın 0506 779 74 49

    YanıtlaSil
  8. elimde grundig marka televizyon var bahsedildiği gibi tahta kasalı alıcısı varsa arasın
    05448752207

    YanıtlaSil
  9. Bende de grundig marka tv ler ve singer marka dikiş makinaları var hepsi şebeke kesiyor ve tvnin birisi telefonumu bile bozdu şuan şebeke geri gelmiyor alıcısı bana ulaşabilir.. (0532 154 64 07)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0544 426 92 04 ulas

      Sil
    2. Arkadaşlar bu numaranın sahibi değişti lütfen artık aramayın ne tv ne başka bir şey var bu numarayı kullanan kişide.

      Sil
  10. ELİNDE NATUREL CANLI KIRMIZI CİVA 1 VEYA 2 GRAM OLAN VARSA ADAM GİBİ ADAM VE SÖZÜNE GÜVENEN BENİMLE İRTİBATA GEÇSİN FİYAT MÜKEMEL furkanveysel@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde grundig radyo var alırmisin

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. ELİNDE NATUREL CANLI KIRMIZI CİVA 1 VEYA 2 GRAM OLAN VARSA ADAM GİBİ ADAM VE SÖZÜNE GÜVENEN BENİMLE İRTİBATA GEÇSİN FİYAT MÜKEMEL furkanveysel@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bende var kardeş alıcı varmı elaziğ dayım eski dikiş makinesinde

      Sil
    3. Bnde var 05459756530

      Sil
  12. Gercek alıcalar arasın 2 adet var daha fazlada bulabilirim 0534 350 58 90 /0538 281 77 16

    YanıtlaSil
  13. Gercek alicilar arasin 05462889592

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. elinde olan varsa msj atsın 5426362585

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende var eger siz gerçekten alıcıysanız anlaşabiliriz . grundıg 55 senelik alman malı sinyali kesiyor .şaka demiyorum . nmarm 05378271928

      Sil
    2. elektrik fişini takmadan sinyali kesiyormu ?

      Sil
  17. elinde kırmızı siyah yada süt beyaz olan varsa msj atsın dönüş yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende var eger siz gerçekten alıcıysanız anlaşabiliriz . grundıg 55 senelik alman malı sinyali kesiyor .şaka demiyorum . nmarm 05378271928

      Sil
  18. Bu yukardaki resimdeki televizyonun aynisindan var bende grundig ercankececi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Yukardaki resimdeki televizyon var aynisi istersen 05443589299

    YanıtlaSil
  20. Yukardaki resimdeki televizyon var aynisi istersen 05443589299

    YanıtlaSil
  21. Bu yukardaki resimdeki televizyonun aynisindan var bende grundig ercankececi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar bende 55 senelik alman malı grundıg televizyon var sinyali kesiyor .. gerçekten ciddi olanlar varsa bana ulaşsın . 0537 827 19 28...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana acil tarafından lazım kırmızı civa arıyorum para hiç mühim değil yeterki malzeme sağlam olsun mail Seyit_gs_54@hotmail.com

      Sil
    2. Grunding marka televizyon var 80 senelerine ait işine yararsa 05054667632 numaradan bana ulas

      Sil
  23. bende var eger siz gerçekten alıcıysanız anlaşabiliriz . grundıg 55 senelik alman malı sinyali kesiyor .şaka demiyorum . nmarm 05378271928

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar ciddi bir alıcıyım kırmızı civa arıyorum sinyal kesen televizyonu olan varsa onuda alırım para hiç önemli değil mail adresim seyit_gs_54@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Çok eski philips marka tv var siyah beyaz içinde ne var ne yok bilmiyorum almak isteyen ulaşsın 0555 324 16 37

    YanıtlaSil
  26. Arkadaslar elimde 1950 1965 yillari arasinda cikan singer dikis makinasi vardir ayakliklari falan halrn calis durumda dir alicilar uslanmaz_hayal@hotmail.com ulasabilirler cidi alicilar gereksiz mesgul.etmeyin

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar elimde 1950 1965 yillari arasinda cikan singer dikis makinasi vardir ayakliklari falan halrn calis durumda dir alicilar uslanmaz_hayal@hotmail.com ulasabilirler cidi alicilar gereksiz mesgul.etmeyin

    YanıtlaSil
  28. Elinfe kirmizi olan ulassin 0553 052 7047

    YanıtlaSil
  29. Bende var 05453660403 cidi olan arasın

    YanıtlaSil
  30. Grundig marka bendede var iletisim 05054667632

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. kimin elinde kırmızı yada gri cıva varsa bana ulaşsın 0531 308 42 14

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Elimde eski tip ahşap kasa grundig tv var cıvalı olduğu söylendi yer sivas 05323617169

    YanıtlaSil
  35. Elinde eski tv yada dikis makinasi yada radyo varsa test ile whatsap video ile gönderen arkadaşlara yardımcı olurum 05385028226 tlf whatsap dan ulasabilirsinz

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. mrb bende ahşap kasa eski gurındıng tv var dedemden kalma ciddi alıcılar arasın içinde civa varmı yokmu bilmiyorum iletişim 05415800057

    YanıtlaSil
  38. Malzemesi olan varsa haberleselim.musterisi hazir.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba arkadaşlar KIRMIZI cıva varsa elinizde yüksek fiyata sorunsuz bir şekilde alınır;0535 982 06 93

    YanıtlaSil
  40. Bu cıva tv nin tam olarak neresinde oluyor arkadaşlar? Bizde de var ama neresinde bilmiyorum bu cıva. İçini açtım baktım arka tarafına bişey göremedim. Tüpün içinde mi oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre bey merhaba hala duruyomu tv

      Sil
  41. Elimde grundig marka televizyon cardır bana ulaşmak isteyen 0530 349 29 73 bu numarayı arasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresinde bulunuyor bend ebilmek istiyorum bende eski tv var baktım bulamadım neresindedir

      Sil
  42. Bende hem radyo hemde philps marka televizyonlar var radio yili 1979yilindan diger televizyonlar ise 1985yilinda uretim yapilmis kucuk ve buyuk bu tv ler almanyadan geldi 1979yilinda yani ben dogmadan ilgilenen olursa meil atabilir ercansizer058@gmail.com saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde 200 yillik grundik marka radyo var alan olursa 5468800684

      Sil
  43. Elimde çok eski singer dikiş makinası var isteyen varsa ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  44. Hay ben sizin attıgınız yalana ulan degerli olsa adam singer dikiş makinasına niye koysun grundik TV ne alaka kafanız mı iyi

    YanıtlaSil
  45. Elimde.grundig marka tv var 10bine verecem ilgilenen varsa.civalidir

    YanıtlaSil
  46. Elinde bu TV den olup veya bahsedilen civa türü var ise. oguz9880 Instagram hesabıma ulaşıp Zengin olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim çok kullanıcı çıkıyor.ingstegramdan.hangisi

      Sil
    2. İsim yazarsanız

      Sil
  47. Grundik tv elide var alıcı arasın 05418048236

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Grundig eski tahta kasa televizyon var resimdekinin aynısı. Alıcı varsa iletisime geçebilir azra.seymen.21@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Elinde kırmızı olduğuna inanan arkadaşlar iletişim numaralarını mail yolu İle ulaştırın müşterim hazırdır suyunhasreti@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bende de siyah beyaz grunding ahşap kasa tv var. İlgilenen olursa 0535 629 13 51 bu numaraya ulasabilir.

    YanıtlaSil
  52. Elimde Alman yapımı 827/250 cp süper petromax rapid gazlı lamba var. İçinde o dediğiniz civadan olduğu söyleniyor. İsteyen olursa yanıtlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala varsa alabilirim 05428426897

      Sil
    2. oben1057@hotmail.com mail atabilirsin bana duruyorsa

      Sil
    3. Bende de grunding marka ahşap kaplama siyah beyaz TV var çalışır durumda sinyal kesip kesmedigini Bilmiyorum halukbaran318@gmail.com
      Burdan ulaşabilirsiniz

      Sil
  53. Grundig marka ahşap kasa 1979da almış dedem isteyen olursa satarız 05360252250

    YanıtlaSil
  54. Satmak isterseniz arayın efendim 0553 330 19 71

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende grunding marka siyah beyaz ahşap kaplama çalışır durumda tv mevcut sinyal kesip kesmesigini Bilmiyorum
      halukbaran318@gmail.com

      Sil
  55. Şark marka siyah beyaz tv radyo teyp bir arada birleşik cihaz diye geciyor para edermi

    YanıtlaSil
  56. Elinde civalı ürün olduğunu iddia eden varsa bana whatsuptan ulaşsın. Whatsup numaram 05356462497
    Kötü ruhları kovalım.

    YanıtlaSil
  57. Selam aleyküm..Gerek sıvı ( CİVA ) beyaz civada dahil....Toz kalifönyum iddaa eden varsa.Tarihi eserlerde olabilir heykel gibi Alıcım sağlam bana ulaşsın 0534 861 41 74

    YanıtlaSil
  58. Bendede grundık tv var kasası pek işe yaramıyor ama kendı sağlam
    0536 968 54 93

    YanıtlaSil
  59. Bendede 2 tane var resimlerini bile atabilirim

    YanıtlaSil
  60. Elimde 3 adet tahta kasalı eski TV var ilgilenler watsap tan resim isteyebilir markaları grunding phillps ve arçeliktir 0553 9635460

    YanıtlaSil
  61. Kırmızı civa varda ulaşın whatsapp tan mesaj atın 535 461 29 46

    YanıtlaSil
  62. oben1057@hotmail.com elinde civalı lüküs televizyon olan varsa mail atsın. Tabi milyon dolar safsatası ile gelmeyin. Öyle bir şey yok. Ben kendim pusula yapıyorum ve gemilere satıyorum bunlarla. Termometredekiler zayıf kalıyor. Atom yapısından dolayı. Elinde olan mail atsın.

    YanıtlaSil
  63. Elinde 15 üstü gri civa olan 05459480727 ulaşsın

    YanıtlaSil
  64. Elinde gri ve ya kırmızı olan varsa bana ulaşabilir. Ciddi alıcı ve yurt dışı dolar konuşur. Alıcım hazır

    YanıtlaSil